Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Ciekawe jak im wychodzą te połączenia z międzylądowanie, bo zdaje się, że mają ich sporo, zwłaszcza w Afryce? Swoją drogą 16 miejsc w klasie biznes? Ciekawe czy je kiedyś zapełnią na jakimś locie?
gosc_2baae
2014-04-16 10:32
739ER, super samolot. 151 paxów plus 23 tony paliwa i trasa 3000NM jest możliwa. W ten sposób Turcy ogarnęli dużą część Afryki.
gosc_4a797
2014-04-15 21:48
shorty: a co bys powiedzial, gdyby konkurenci firmy, w ktorej pracujesz/ktorej jestes wlascicielem nagle zalali rynek, na ktorym dzialasz swoimi produktami dzieki temu, ze mieli wsparcie swoich rzadow i mogli dzieki temu sprzedawac 40-50% taniej? Tez bys byl przeciwny blokowaniu?
nawet nie znałem tych miast, co do polityki blokowania to bezsens bo jak pokazuje historia to zawsze sie zle konczy, moze 36 odpraw w LOT bylo na osłode.
gosc_28f6b
2014-04-15 20:23
Dla LO taka nisza moga byc porty regionalne w we wschodniej i zachodniej Europie - doskonale skomunikowane via WAW, tak aby zapewnic dogodne tranzyty 2x dziennie w obu kierunkach. Bowiem nie trudno bedzie znalezc/przyciagnac chocby jednego wysokoplatnego pasazera podrozujacego np. z ABZ do ESB czy CLJ do BIO. Obslugujac 30 regionalnych portow oraz 15 duzych na Wschodzie i 30 portow regionalnych i 15 duzych na Zachodzie i dobrze je skomunikowawszy w wezle ze soba mamy (30 15)x(30 15) czyli 2025 par miast. Czyli majac jednego pasazera tranzytowego na kazdej z 2025 par miast oraz po 5-75 pasazerow lokalnych podrozujacych z/do WAW zapelniamy samolot 50-120 pasazerami i wskaznik wypelnienia 70-85%.
gosc_45d96
2014-04-15 19:12
gosc_50348: Że o takiej niszy dotychczas LOT nie pomyślał... :(
gosc_cd2cc
2014-04-15 15:27
Wolny rynek działa lepiej niż regulowany, to komuna a nie wolny rynek. LOT z blokadami ledwo zipie, a co za tym idzie regiony ale także Warszawa związku z taką polityką traca miliony.
gosc_def0d
2014-04-15 15:05
Nie zenada, a ochrona macierzystego rynku! Kazdy inny kraj robi tak samo, zobaczcie sobie jak niemcy robia wszystko co w ich mocy by zablokowac dalszy rozwoj EK/EY/QR.
gosc_50348
2014-04-15 15:03
gosc_522b8: zauwaz, ze w tych krajach Turkish moze byc jedyna wieksza linia, ktora tam lata, wiec jest to bardzo dobra opcja dla TK. Brak konkurencji, mozna zaproponowac bardzo wysokie ceny biletow....
gosc_b7836
2014-04-15 15:03
Bo Turkish jest dotowany i nie nie ma w tym zakresie żadnych ograniczeń.
gosc_522b8
2014-04-15 14:45
Turkish uruchamia nowe kierunki od małych afrykańskich krajów gdzie PKB jest jakieś 13 krotnie niższe niż Polskie, a u nas nie jest w stanie latać w większym stopniu do WAW a juz o portach regionalnych nie wspominając. Żenada dla naszych decydentów...
Turkish poleci do południowego Beninu, a do jakiego regionu Mali i Gwinei? Jestem bardzo ciekawy.