Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_68a8d
2018-06-04 20:03
Lepiej by było przesunąć więcej na wschód do Rzeszowa bo ze strony wschodniej ani pociągu a autobusy byle jakie
gość_0ac63
2018-05-28 12:10
Najbardziej to gość ba981 jest zazdrosny i przez żałość na zaistniałą sytuację napisał tego posta.Z
gość_ba981
2018-05-28 11:14
Cyba naiwny uwierzy w to, że z KRK jest potencjał do Vie dla Austriana i Laudamotion!
usuniety
2018-05-28 10:32
gość_d96bb: W Polsce przyszlosc maja KRK, GDN, WRO i WMI.
WRO i GDN maja podobne liczby przewoznikow/tras hubowych:
WRO:4 przewoznikow hubowych (nie wliczajac LH i LO) ale np Eurowings juz tak
GDN:4 przewoznikow hubowych (nie wliczaja AirBaltic latajacy sezonowo od tego roku a mogacy sie zwinac za 2 miesiace) ale np Norwegian juz tak
WRO:5 tras hubowych (bez LH i LO)
GDN:6 tras hubowych (bez RIX i Bergen by SAS)
gość_251b0
2018-05-27 22:02
@gość_d96bb: Tak, Kraków ma wiele tras powtarzających się. Do tych wymienionych przez Ciebie dorzucę tak jak już kiedyś pisałem Kraków-Manchester by Ryanair, Easyjet i Jet2.com.
A odnośnie Wiednia to może jest szansa, że Wizzair otworzy takie połączenie z Wrocławia skoro zrobił to już z Gdańska.
gość_7a7ed Według mnie lepszy na trasie WRO-VIE byłby Austrian 1-2 razy dziennie na Q400. Byłaby to kolejna linia tradycyjna oferująca przesiadki w Europie i poza nią.
gość_d96bb
2018-05-26 10:28
Widać, które lotniska regionalne mają przyszłość. Są to KRK i GDN.
Widać to po liczbie lotów w tygodniu, głównie linii tradycyjnych. Pomijając LOT i Lufthanse, które są praktycznie obecne na każdym polskim lotnisku oraz po tym, że wiele linii jest w stanie latać na tej samej trasie i wszystkie są zadowolone. O to kilka przykładów:
Z GDN do Oslo latają 4 linie lotnicze: SAS, Norwegian, Wizzair i Ryanair.
Przywołany SAS obsługuje 4 połączenia z GDN, nawet z WAW na tylu trasach nie operuje.
Są to trasy do: Bergen, Kopenhagi, Oslo i Sztokholmu.
Liczba lotów w tygodniu do CPH z GDN, to: 23! Dodatkowo z GDN z tradycyjnych linii operuję również: Finnair, airBaltic, KLM+ do tego low costy, które nawet do TKU potrafią latać 7x per week.
Wracając do KRK, to w KRK ma o wiele więcej tras się powtarzających i powielających, niż GDN.
Na przykład: GDN, by LO i FR. Helskini- Norwegian i Finnair, czy też teraz VIE.
Wszystkie są super zadowolone i dają radę. Można?
gość_7a7ed
2018-05-25 18:34
gość_318db: To ciekawe, że na tak krótkiej trasie będzie relatywnie duża liczba lotów. Może przyczyną jest np. słaba oferta kolejowa (1 nocny pociąg jadący 9 godzin)? Z Wrocławia do Wiednia nie jeździ nic (do niedawna był tylko nocny autokar zdaje się Leo Express), a teraz wszystkich klientów zgarniają "busiarze". A chętni na loty by się pewnie znaleźli, tylko chyba bardziej LCC.
gość_318db
2018-05-25 17:45
Kraków jest bliżej Wiednia, niż Wrocław (460 vs 530 km). Na dokładkę Kraków ma bogatszą ofertę lotów na wschód dzięki Flydubai, Finnair i UIA.
Moim zdaniem i Austrian i Laudamotion byłyby w stanie zarobić, gdyby były monopolistami na tej trasie.
gość_26a96
2018-05-25 00:48
gość_1f55a: Noo to akurat jest nieprawda. Główną przeszkodą dla połączeń WRO-VIE jest po prostu odległość. Mało kto wybierze samolot , gdy będzie miał możliwość dość szybko dojechać samochodem czy innymi środkami transportu.
gość_fae2b
2018-05-25 00:30
Bo to wypełnienie czyli inaczej LF jest wystarczający na tej trasie.
gość_251b0
2018-05-24 21:46
Skoro Austrian lata do Krakowa z dużym wypełnieniem to dlaczego jeszcze nie lata trzy razy dziennie zamiast dwóch obecnie?
gość_1f55a
2018-05-23 20:28
Wrocław nie ma potencjału
gość_4c384
2018-05-23 20:23
Dobrze że będzie konkurencja bo ceny biletów Austrian do Krakowa były chore a często i tak wyprzedane, mimo 2 lotów dziennie. Na każdej trasie z Krakowa powinno zwiększyć się oferowanie bo LF jest bardzo wysoki.
usuniety
2018-05-23 19:55
Wroclaw powinien byc nastepny...
gość_505ce
2018-05-23 18:15
KIEDY Z POZNANIA COŚ NOWEGO W KOŃCU?
gość_b7ff1
2018-05-23 18:09
Brawo KRK, Czy wiadomo już w jakich cenach będą bilety?
gość_d96bb
2018-05-23 17:44
piorun: GDN ma już połączenie z VIE by W6.
POZ, to wiadomo czemu nie wybrali. To jest ta sama sytuacja, co z KTW. Na tych lotniskach królują czartery i i dwie nazwy pewnych low costów i szybo się to niestety nie zmieni.
adam1987
2018-05-23 17:41
@piorun: Przecież połączenie między Wiedniem a Gdańskiem uruchamia Wizzair.