Laudamotion: Z Krakowa do Wiednia

Laudamotion: Z Krakowa do Wiednia W nadchodzącym sezonie zimowym Laudamotion zbazuje na lotnisku w Wiedniu osiem samolotów i uruchomi połączenia do kilkunastu europejskich miast. Przewoźnik planuje zaoferować pasażerom rejsy ze stolicy Austrii do Krakowa, Bukaresztu, Malagi, Sewilli, Barcelony, Madrytu, Londynu Stansted, Dublina, Rzymu, Kopenhagi, Paryża Beauvais, Bolonii czy Mediolanu Bergamo - donosi...
23/05/2018 13:53   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_68a8d 2018-06-04 20:03   
gość_68a8d - Profil gość_68a8d
Lepiej by było przesunąć więcej na wschód do Rzeszowa bo ze strony wschodniej ani pociągu a autobusy byle jakie
gość_0ac63 2018-05-28 12:10   
gość_0ac63 - Profil gość_0ac63
Najbardziej to gość ba981 jest zazdrosny i przez żałość na zaistniałą sytuację napisał tego posta.Z
gość_ba981 2018-05-28 11:14   
gość_ba981 - Profil gość_ba981
Cyba naiwny uwierzy w to, że z KRK jest potencjał do Vie dla Austriana i Laudamotion!
usuniety 2018-05-28 10:32   
usuniety - Profil usuniety
gość_d96bb: W Polsce przyszlosc maja KRK, GDN, WRO i WMI.

WRO i GDN maja podobne liczby przewoznikow/tras hubowych:

WRO:4 przewoznikow hubowych (nie wliczajac LH i LO) ale np Eurowings juz tak
GDN:4 przewoznikow hubowych (nie wliczaja AirBaltic latajacy sezonowo od tego roku a mogacy sie zwinac za 2 miesiace) ale np Norwegian juz tak

WRO:5 tras hubowych (bez LH i LO)
GDN:6 tras hubowych (bez RIX i Bergen by SAS)
gość_251b0 2018-05-27 22:02   
gość_251b0 - Profil gość_251b0
@gość_d96bb: Tak, Kraków ma wiele tras powtarzających się. Do tych wymienionych przez Ciebie dorzucę tak jak już kiedyś pisałem Kraków-Manchester by Ryanair, Easyjet i Jet2.com.

A odnośnie Wiednia to może jest szansa, że Wizzair otworzy takie połączenie z Wrocławia skoro zrobił to już z Gdańska.
WROMK 2018-05-26 12:48   
WROMK - Profil WROMK
gość_7a7ed Według mnie lepszy na trasie WRO-VIE byłby Austrian 1-2 razy dziennie na Q400. Byłaby to kolejna linia tradycyjna oferująca przesiadki w Europie i poza nią.
gość_d96bb 2018-05-26 10:28   
gość_d96bb - Profil gość_d96bb
Widać, które lotniska regionalne mają przyszłość. Są to KRK i GDN.
Widać to po liczbie lotów w tygodniu, głównie linii tradycyjnych. Pomijając LOT i Lufthanse, które są praktycznie obecne na każdym polskim lotnisku oraz po tym, że wiele linii jest w stanie latać na tej samej trasie i wszystkie są zadowolone. O to kilka przykładów:

Z GDN do Oslo latają 4 linie lotnicze: SAS, Norwegian, Wizzair i Ryanair.
Przywołany SAS obsługuje 4 połączenia z GDN, nawet z WAW na tylu trasach nie operuje.
Są to trasy do: Bergen, Kopenhagi, Oslo i Sztokholmu.
Liczba lotów w tygodniu do CPH z GDN, to: 23! Dodatkowo z GDN z tradycyjnych linii operuję również: Finnair, airBaltic, KLM+ do tego low costy, które nawet do TKU potrafią latać 7x per week.

Wracając do KRK, to w KRK ma o wiele więcej tras się powtarzających i powielających, niż GDN.
Na przykład: GDN, by LO i FR. Helskini- Norwegian i Finnair, czy też teraz VIE.

Wszystkie są super zadowolone i dają radę. Można?

gość_7a7ed 2018-05-25 18:34   
gość_7a7ed - Profil gość_7a7ed
gość_318db: To ciekawe, że na tak krótkiej trasie będzie relatywnie duża liczba lotów. Może przyczyną jest np. słaba oferta kolejowa (1 nocny pociąg jadący 9 godzin)? Z Wrocławia do Wiednia nie jeździ nic (do niedawna był tylko nocny autokar zdaje się Leo Express), a teraz wszystkich klientów zgarniają "busiarze". A chętni na loty by się pewnie znaleźli, tylko chyba bardziej LCC.
gość_318db 2018-05-25 17:45   
gość_318db - Profil gość_318db
Kraków jest bliżej Wiednia, niż Wrocław (460 vs 530 km). Na dokładkę Kraków ma bogatszą ofertę lotów na wschód dzięki Flydubai, Finnair i UIA.

Moim zdaniem i Austrian i Laudamotion byłyby w stanie zarobić, gdyby były monopolistami na tej trasie.
gość_26a96 2018-05-25 00:48   
gość_26a96 - Profil gość_26a96
gość_1f55a: Noo to akurat jest nieprawda. Główną przeszkodą dla połączeń WRO-VIE jest po prostu odległość. Mało kto wybierze samolot , gdy będzie miał możliwość dość szybko dojechać samochodem czy innymi środkami transportu.
gość_fae2b 2018-05-25 00:30   
gość_fae2b - Profil gość_fae2b
Bo to wypełnienie czyli inaczej LF jest wystarczający na tej trasie.
gość_251b0 2018-05-24 21:46   
gość_251b0 - Profil gość_251b0
Skoro Austrian lata do Krakowa z dużym wypełnieniem to dlaczego jeszcze nie lata trzy razy dziennie zamiast dwóch obecnie?
gość_1f55a 2018-05-23 20:28   
gość_1f55a - Profil gość_1f55a
Wrocław nie ma potencjału
gość_4c384 2018-05-23 20:23   
gość_4c384 - Profil gość_4c384
Dobrze że będzie konkurencja bo ceny biletów Austrian do Krakowa były chore a często i tak wyprzedane, mimo 2 lotów dziennie. Na każdej trasie z Krakowa powinno zwiększyć się oferowanie bo LF jest bardzo wysoki.
usuniety 2018-05-23 19:55   
usuniety - Profil usuniety
Wroclaw powinien byc nastepny...
invicta 2018-05-23 18:56   
invicta - Profil invicta
Bilety od 19.99 euro
gość_505ce 2018-05-23 18:15   
gość_505ce - Profil gość_505ce
KIEDY Z POZNANIA COŚ NOWEGO W KOŃCU?
gość_b7ff1 2018-05-23 18:09   
gość_b7ff1 - Profil gość_b7ff1
Brawo KRK, Czy wiadomo już w jakich cenach będą bilety?
gość_d96bb 2018-05-23 17:44   
gość_d96bb - Profil gość_d96bb
piorun: GDN ma już połączenie z VIE by W6.
POZ, to wiadomo czemu nie wybrali. To jest ta sama sytuacja, co z KTW. Na tych lotniskach królują czartery i i dwie nazwy pewnych low costów i szybo się to niestety nie zmieni.
adam1987 2018-05-23 17:41   
adam1987 - Profil adam1987
@piorun: Przecież połączenie między Wiedniem a Gdańskiem uruchamia Wizzair.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy